Regulamin sklepu stacjonarnego KicCake Sklep Cukierniczy
1. Postanowienia ogólne
- KicCake Sklep Cukierniczy Karolina Zając, prowadząca działalność gospodarczą pod adresem ul. Imbramowska 32/3, 31-212 Kraków, NIP 6783208693, REGON 526046740 (dalej jako: „Sprzedawca”) świadczy Usługi zgodnie z Regulaminem i przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
- Świadczenie Usług odbywa się w Sklepie stacjonarnym KicCake Sklep Cukierniczy w godzinach jego
Otwarcia widocznych na drzwiach wejściowych oraz wskazanych na stronie internetowej https://www.KicCake.pl .
- Sprzedawca udostępnia niniejszy Regulamin w sklepie stacjonarnym KicCake Sklep Cukierniczy oraz na www.KicCake.pl . Klienci mogą w dowolnym czasie: uzyskać dostęp do Regulaminu, utrwalić go, pozyskać i odtworzyć poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku danych.
2. Definicje
- Klient to osoba fizyczna, pod warunkiem posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych, lub ograniczonej zdolności do czynności prawnych w przypadkach uregulowanych przepisami prawa powszechnie obowiązującego lub pod warunkiem posiadania zgody przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, na której rzecz przepisy prawa powszechnie obowiązującego przyznają zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedawcą umowę o świadczenie Usługi.
- Konsument to Klient, który jest osobą fizyczną i zawiera umowę w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Regulamin to niniejsze warunki umowne, których przedmiot stanowi świadczenie Usług w Sklepach stacjonarnych przez Sprzedawcę na rzecz Klientów.
- Sklep stacjonarny to o punkt sprzedażowy prowadzony przez Sprzedawcę, w którym Konsument może osobiście nabyć produkty zaspokajające jego potrzeby.
- Sprzedawca to KicCake Sklep Cukierniczy Karolina Zając, ul. Imbramowska 32/3, 31-212 Kraków, NIP
6783208693, REGON 526046740 Ze Sprzedawcą można się skontaktować pod numerem telefonu: +48 795 446 423 oraz przy użyciu adresu e-mail: sklep@kiccake.pl . - Sprzedaż to Usługa sprzedaży Towarów, świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta, której przedmiot stanowi zobowiązanie Sprzedawcy do przeniesienia na Klienta własności Towarów i ich wydania oraz zobowiązanie Klienta do odebrania Towarów i zapłaty Sprzedawcy oznaczonej ceny.
- Towar to rzecz zaprezentowana w obszarze Sklepu stacjonarnego przez Sprzedawcę w celu Sprzedaży, w szczególności akcesoria cukiernicze takie jak np. masy cukrowe, podkłady, pudełka na torty i ciasta, barwniki spożywcze a także artykuły party takie jak np.: balony, wstążki, świeczki
- Usługa to usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta, na podstawie umowy zawartej pomiędzy stronami w Sklepie stacjonarnym.
3. Towary
- Przedmiot sprzedaży stanowią Towary oferowane w ramach działalności Sprzedawcy.
- Wszystkie Towary oferowane do Sprzedaży przez Sprzedawcę są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone do obrotu na rynek polski.
- Obok dostępnych w Sklepach stacjonarnych Towarów zamieszczone są podstawowe informacje wskazujące na pełną nazwę Towaru, jego rodzaj, producenta (markę) oraz cenę.
- Jeżeli Towar sprzedawany jest w zestawie z innymi elementami, informacja zawiera również wskazanie tych elementów.
- Ceny Towarów są podane są w złotych polskich i zawierają obowiązujący podatek VAT (są cenami brutto).
- Towary objęte promocją są w widoczny sposób oznaczone.
- Informacje na temat Towarów sprzedawanych w Sklepach stacjonarnych oraz informacje dotyczące aktualnych promocji znajdują się również na stronie internetowej https://www.KicCake.pl .
4. Płatność
- Zapłata za Towary następuje przy kasie w Sklepie stacjonarnym i może być dokonana gotówką, kartą kredytową, kartą płatniczą lub BLIKIEM. Do każdego zakupionego Towaru Klient otrzyma paragon fiskalny lub fakturę bez VAT.
- W celu uzyskania faktury bez VAT Klient zobowiązany jest poinformować o tym fakcie pracowników Sklepu stacjonarnego przed dokonaniem płatności. Sprzedawca wystawia faktury bez VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2021, poz. 685).
5. Gwarancje
- Towary mogą być objęte gwarancją Sprzedawcy, producenta lub dystrybutora.
- Udzielenie gwarancji następuje przez złożenie oświadczenia gwarancyjnego, które określa obowiązki gwaranta i uprawnienia Klienta w przypadku, gdy Towar nie ma właściwości określonych w tym oświadczeniu.
- Wraz z Towarem objętym gwarancją, Sprzedawca wydaje Klientowi dokument gwarancyjny, tj. paragon lub faktura.
6. Reklamacje
- Reklamacje mogą być składane z tytułu rękojmi lub gwarancji, w przypadku jej udzielenia.
- W przypadku objęcia Towaru gwarancją, Klient jest uprawniony do reklamowania Towaru przy zastosowaniu uprawnień wynikających z gwarancji, poprzez zgłoszenie reklamacji za pośrednictwem Sprzedawcy lub bezpośrednio do gwaranta. W razie wykonywania przez Konsumenta uprawnień z gwarancji, bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi ulega zawieszeniu z dniem zawiadomienia Sprzedawcy o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia odmowy przez gwaranta wykonania obowiązków wynikających z gwarancji albo bezskutecznego upływu na ich wykonanie.
- Prawo do korzystania z uprawnień wynikających z tytułu rękojmi przysługuje niezależnie od ewentualnych uprawnień wynikających z gwarancji. Wykonanie ewentualnych uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi.
- Zgłoszenie reklamacji z tytułu rękojmi może zostać dokonane w Sklepie stacjonarnym, listem lub wiadomością e-mail pod adres pocztowy lub elektroniczny Sprzedawcy: sklep@kiccake.pl.
- W treści składanej reklamacji z tytułu rękojmi, zaleca się zamieszczenie:
- danych kontaktowych Konsumenta, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej,
- numeru rachunku bankowego Konsumenta, który posłuży zwrotowi środków pieniężnych, w przypadku zaistnienia takiej okoliczności (chyba że płatność została dokonana w formie gotówkowej),
- opisu problemu oraz danych identyfikacyjnych Konsumenta.
- W przypadku, gdy reklamacja z tytułu rękojmi dotyczy Towaru, w celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, Konsument jest obowiązany dostarczyć reklamowany produkt do Sklepu stacjonarnego KicCake Sklep Cukierniczy na własny koszt.
- Sprzedawca rozpoznaje reklamacje z tytułu:
- rękojmi w terminie 14 dni od daty zgłoszenia,
- ewentualnej gwarancji, w terminie określonym w warunkach gwarancyjnych.
- Sprzedawca poinformuje Konsumenta o sposobie rozstrzygnięcia otrzymanej
reklamacji:
- z tytułu rękojmi drogą elektroniczną lub listem zwykłym, w zależności od woli Konsumenta lub zastosowanej przez niego metody wniesienia reklamacji,
- z tytułu ewentualnej gwarancji w sposób określony w warunkach gwarancyjnych.
- W przypadku, gdy reklamacja z tytułu rękojmi dotyczy Towaru, który po rozpoznaniu
reklamacji należy zwrócić Konsumentowi, Sprzedawca poinformuje o tym Konsumenta
i umożliwi mu odbiór Towaru w Sklepie stacjonarnym.
- Zwrot środków pieniężnych w związku z reklamacją z tytułu rękojmi nastąpi w formie, w której została dokonana płatność.
- Stosowanie prawa rękojmi zostaje wyłączone w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami.
7. Zwrot Towaru
- KicCake Sklep Cukierniczy nie umożliwia zwrotu zakupionego towaru w sklepie stacjonarnym. Klient ma możliwość pełnego zapoznania się z produktem przed dokonaniem zakupu.
8. Obowiązywanie i zmiana regulaminu
- Regulamin wchodzi w życie w terminie 3 dni od daty jego opublikowania w sklepie stacjonarnym oraz na stronie https://www.KicCake.pl .
- Zmiana Regulaminu może nastąpić z przyczyny zmiany przepisów prawa dotyczących przedmiotu świadczenia Usług, a także z powodu zmian technicznych lub organizacyjnych, dotyczących świadczeń realizowanych przez Sprzedawcę.
- Zmiana Regulaminu następuje poprzez publikację jego nowej treści na stronie internetowej https://www.KicCake.pl/ oraz udostępnienia nowej treści regulaminu w Sklepie stacjonarnym.
- Zmiana Regulaminu nie dotyczy umów Sprzedaży zawartych przed datą jego zmiany.
- Publikacja informacji o zmianie Regulaminu następuje w obszarze strony internetowej https://www.KicCake.pl/ oraz w Sklepach stacjonarnych, w terminie 3 dni przed datą rozpoczęcia obowiązywania jego nowego brzmienia.
9. Klauzula informacyjna RODO
- Administratorem danych osobowych Klienta dokonującego zakupu Towarów w Sklepie stacjonarnym jest KicCake Sklep Cukierniczy Karolina Zając, ul. Imbramowska 32/3, 31-212 Kraków, NIP 6783208693, REGON 526046740 . Dane osobowe nie są w żaden sposób przechowywane ani wykorzystywane, pozostają one wyłącznie na potrzeby realizacji umowy sprzedaży zawartej pomiędzy Klientem a KicCake Sklep Cukierniczy Karolina Zając oraz realizacji ewentualnych roszczeń reklamacyjnych.
- Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a także uprawnienia do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wynikające z art. 21 RODO.
- KicCake Sklep Cukierniczy Karolina Zając. zastrzega, że w brak zgody Klienta na przetwarzanie danych osobowych wyrażony w czasie realizacji umowy sprzedaży zawartej pomiędzy Klientem a KicCake Sklep Cukierniczy oraz realizacji ewentualnych roszczeń reklamacyjnych jest jednoznaczny z jego odstąpieniem przez Klienta od tej procedury.
10. Postanowienia końcowe
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
- przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu Sklepu stacjonarnego oraz nienależyte świadczenie Usług, spowodowane siłą wyższą.
- przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu Sklepu oraz nienależyte wykonywanie Usług na rzecz Klientów niebędących Konsumentami, spowodowane czynnościami technicznymi lub przyczyną leżącą po stronie podmiotów, za pomocą których Sprzedawca świadczy Usługi,
- korzyści utracone przez Klientów niebędących Konsumentami.
- W przypadku braku możliwości polubownego rozstrzygnięcia sporu pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym Konsumentem lub Konsumentem niezamieszkującym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w okoliczności dopuszczania takiej możliwości przez przepisy jego prawa krajowego, za właściwy dla jego rozstrzygnięcia ustanawia się sąd właściwy dla miejsca prowadzenia działalności gospodarczej Sprzedawcy.
- W stosunku do Klientów niebędących Konsumentami lub do Konsumentów niezamieszkujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku, gdy przepisy ich prawa krajowego dopuszczają taką możliwość, jako prawo właściwe dla wykonania umowy zawartej ze Sprzedawcą oraz rozstrzygania sporów z nią związanych, stosuje się prawo Rzeczypospolitej Polskiej.
- Postanowienia Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać praw Klienta będącego Konsumentem, wynikających z przepisów miejscowego prawa powszechnie obowiązującego.
- W stosunku do umów zawartych ze Sprzedawcą, w przypadku niezgodności Regulaminu z przepisami prawa powszechnie obowiązującego w kraju Konsumenta, stosuje się te przepisy.
- W przypadku, gdy postanowienia Regulaminu okażą się nieważne albo bezskuteczne, okoliczność ta nie narusza ważności i skuteczności pozostałych postanowień Regulaminu. Zamiast nieważnych albo bezskutecznych postanowień obowiązywać będzie norma odpowiadająca temu, co strony ustaliły albo temu, co by ustaliły, gdyby zawarły takie postanowienie w Regulaminie.