Najczęściej zadawane pytania

1. Kiedy wyślecie moje zamówienie? 

 Zamówienia opłacone bądź z wysyłką za pobraniem złożone od poniedziałku do piątku do godziny 15 są wysyłane jeszcze tego samego dnia.   

Wysyłka tego samego dnia następuja, jeżeli zamówienie składa się tylko z produktów, które mają czas wysyłki 24h.

 W sklepie mamy bogatą ofertę różnych producentów, np. Hendi bądź PartyDeco, których oferta produktowa jest tak szeroka, że nie jesteśmy w stanie pomieścić ich w swoich magazynach, dlatego czas realizacji zamówienia to 48-72h. 

2. Zakupiłem/am u was produkty. Chce zgłosić reklamację - czy mam do tego prawo?

Oczywiście. Każdy produkt, który został u nas zakupiony można zareklamować. Czas na zgłoszenie reklamacji to 2 lata.  Reklamacje prosimy dokładnie opisać i przesłać na maila sklep@kiccake.pl  wraz ze zdjęciami uszkodzonego produktu. Więcej na temat reklamacji można przeczytać w Regulaminie sklepu

3. Zakupiłem/am u was produkty, jednak mi nie odpowiadają. Czy mogę je zwrócić? 

Tak. Zakupione u nas produkty można zwrócić. Wystarczy zgłosić do nas w ciągu 14 dni od dostarczenia produktów chęć odstąpienia od umowy i niezwłocznie odesłać produkty. Po otrzymaniu zwrotu, zwracamy środki. Więcej na temat odstąpienia od umowy można przeczytać w Regulaminie sklepu


4. Czy mogę odebrać osobiscie zamówienie?

Tak. Można odebrać osobiście zamówienie w Krakowie, ul. Imbramowksa 32. O przygotaniu zamówienia informujemy w wiadomości SMS.

5. Czy odbierając osobiście zamówienie mogę za nie zapłacić kartą? 

Nie. Jesteśmy sklepem interntowym i nie posiadamy terminala płatniczego. Można u nas zapłacić gotówką, bądź robiąc szybki przelewe na telefon BLIK (preferowana forma). 

Jeżeli macie więcej pytań, które Was nurtują - śmiało piszczie bądź dzwońcie, zawsze chętnie odpowiemy.  

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium